Bezorgen & afhalen

<ul>
<li><a href="#afhalen">Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?</a></li>
<li><a href="#verzenden">Hoe wordt mijn bestelling verzonden?</a></li>
<li><a href="#afleveradres">Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?</a></li>
<li><a href="#track-trace">Wat is een tracking nummer?</a></li>
<li><a href="#meerdere-producten">Ik heb meerdere producten in bestelling, worden deze in één keer bezorgd?</a></li>
<li><a href="#niet-thuis">Wat als ik niet thuis ben?</a></li>
<li><a href="#verzendkosten">Hoeveel bedragen de verzendkosten?</a></li>
<li><a href="#defect">Wat als ik mijn bestelling defect ontvangen heb?</a></li>
</ul>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="afhalen"></a>Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?</h3>
<p>Bestelde producten kunnen altijd worden afgehaald in onze shop, dit heeft een aantal voordelen:</p>
<ul>
<li>Geen verzendkosten</li>
<li>De bestelling afhalen wanneer het jou uitkomt, je hoeft er niet voor thuis te blijven</li>
<li>Onze showroom en demo auto’s bekijken en inspiratie opdoen</li>
<li>Kennis maken met de staf en vakkundig advies inwinnen</li>
<li>Producten eerst bekijken en eventueel bij de auto passen</li>
</ul>
<p>Voor het ophalen en bekijken van producten en voor persoonlijk advies, ontvangen wij je graag in&nbsp;<a href="/fullcartuning/showroom">onze showroom</a>!</p>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="verzenden"></a>Hoe wordt mijn bestelling verzonden?</h3>
<p>In bijna alle gevallen wordt je bestelling als pakket verzonden (kan uit meerder pakketten bestaan) met GLS. Bezorgdagen maandag t/m vrijdag tussen 08:00 - 18:00.<br>Bestellingen die door de brievenbus passen (bijvoorbeeld stickers) worden als poststuk verzonden met PostNL, bezorgdagen maandag t/m zaterdag.</p>
<p><a href="/customerservice/deliverytime">Meer over Levertijden</a></p>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="afleveradres"></a>Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?</h3>
<p>Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.&nbsp;<br>Het pakket wordt niet aangeboden bij de buren, tenzij je dit adres opgeeft als afleveradres.&nbsp;<br>Bezorgdagen voor de pakketten zijn maandag t/m vrijdag tussen 08:00 - 18:00. Het voor ons niet te zeggen hoe laat op de dag het pakket bezorgd wordt. Geef daarom een afleveradres op waar iemand op de aangeven dag, tussen&nbsp;08:00 - 18:00 aanwezig is om het pakket aan te nemen en te ondertekenen. Indien er niemand de gehele dag op het adres aanwezig kan zijn, raden wij aan om een ander adres op te geven waar dit wel het geval is. Een goed alternatief adres kan zijn een werkadres.</p>
<p><a href="/customerservice/deliverytime">Meer over Levertijden</a></p>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="track-trace"></a>Wat is een tracking nummer?</h3>
<p>Op de dag dat wij het pakket overdragen aan GLS krijgt je bestelling de status ‘verzonden’ en ontvang je direct een email met daarin een persoonlijke tracking nummer. Hiermee kun je achterhalen wanneer de bestelling bezorgd wordt. Met de online traceerfunctie kun je nagaan waar de zending zich bevindt.<br><br>Als je direct na ontvangst van de email de status controleert, krijg je waarschijnlijk de melding:&nbsp; ‘Zending(en) niet gevonden’.&nbsp; Dan is pakket nog niet verwerkt. De status van je bestelling kan in dit geval de volgende werkdag opgevraagd worden.<br>Wanneer het tracking nummer de volgende dag nog niet werkt, neem dan even&nbsp;<a href="mailto:[email protected]">contact</a>&nbsp;met ons op.<br><a href="http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html" target="_blank" rel="noopener"><br></a></p>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="meerdere-producten"></a>Ik heb meerdere producten in bestelling, worden deze in één keer bezorgd?</h3>
<p>Wanneer je meerdere producten besteld hebt, streven wij ernaar om alles in 1 keer te versturen. De levertijd van de gehele bestelling is in dit geval gelijk aan die van het product met de langste levertijd.&nbsp;<br>Wanneer een producten niet op voorraad is, zullen wij contact met je opnemen over de status van de bestelling.&nbsp;<br>Er zijn dan 3 opties, het product na leveren wanneer deze weer op voorraad is, een alternatief aanbieden of het product annuleren en het bedrag retour ontvangen.</p>
<p><a href="/customerservice/deliverytime">Meer over Levertijden</a></p>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="niet-thuis"></a>Wat als ik niet thuis ben?</h3>
<p><span style="text-decoration: underline;">GLS</span></p>
<p>Wanneer het pakket niet afgeleverd kon worden, zal automatisch de volgende werkdag opnieuw een poging gedaan worden. Mocht er bij de 2<sup>e</sup>&nbsp;poging niemand aanwezig zijn, dan zal een notitie achtergelaten worden waarop staat dat het pakket kan worden afgehaald op het dichtstbijzijnde GLS depot.</p>
<p><a href="/customerservice/deliverytime">Meer over Levertijden</a></p>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="verzendkosten"></a>Hoeveel bedragen de verzendkosten?</h3>
<p>Betaal slechts 1 keer verzendkosten per bestelling, ongeacht het aantal pakketten.<strong><br></strong></p>
<ul>
<li><strong>Gratis vanaf € 150,00</strong><br>Bij een waarde van € 150,00 en hoger geen verzendkosten!<br>Alleen binnen Nederland en met uitzondering van bumpers en motorkappen.</li>
</ul>
<ul>
<li><strong>Normaal pakket € 7,00</strong><br>Bij een bestelling met een waarde onder de € 150,00 verzending binnen Nederland.<br>Voor een verzending binnen België zijn de kosten € 10,00.</li>
</ul>
<ul>
<li><strong>Groot pakket</strong>&nbsp;<strong>€ 25,00</strong><br>Voor een motorkap, bumper, achterklep, voorfront, plaatwerk of stoelen.<br>Voor Nederland en België.</li>
</ul>
<p><a href="/customerservice/shipping-costs">Meer over Verzendkosten</a></p>
<hr>
<h3><a class="mceItemAnchor" name="defect"></a>Wat als ik mijn bestelling defect ontvangen heb?</h3>
<p>Allereerst is het belangrijk dat je een ernstig beschadigde pakket&nbsp;<strong>nóóit</strong>&nbsp;in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket af, dan kun je deze weigeren. Neem daarna direct&nbsp;<a href="mailto:[email protected]">contact</a>&nbsp;met ons op.<br>Als je een pakket met schade wel wilt accepteren, omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, geef dan op het ontvangstbewijs aan dat je het&nbsp;<span style="text-decoration: underline;">pakket met schade</span>&nbsp;hebt aangenomen. Wanneer het product in het pakket wel beschadigd blijkt te zijn, dan kunnen wij dit probleem sneller afhandelen. Neem in deze situatie ook direct contact met ons op.</p>
<p><a href="/customerservice/returns-exhanges">Meer over Retourneren &amp; Garantie</a></p>